Mediaweek (13): Fab en J/M verkocht

Fab-MagazineVoor MarketingTribune.nl hou ik dagelijks het laatste medianieuws bij. Niet iedereen heeft de tijd om alles te lezen, dus vat ik de mediaweek hier altijd even kort samen. Week 3 was minder hectisch dan vorige week, maar toch gebeurde er weer meer dan genoeg. 

  1. Weer twee tijdschriften verkocht: Fab en J/M.
  2. Na de VPRO krijgt ook VARA-BNN een miljoenenboete voor ‘ongecoördineerde’ online activiteiten.
  3. Ik interviewde de nieuwe BVA-voorzitter Frenkel Denie: ‘Met privacy moeten we niet angstig maar verantwoordelijk omgaan.’
  4. Bert Habets (RTL) werd Omroepman van het Jaar.
  5. Philips startte de campagne ‘Innovation and You’.
  6. Wij Nederland: WNL gaat ledengeld uitgeven aan goede doelen.

Voor meer medianieuws: www.marketingtribune.nl/media

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply