Cross Media Congres 2016

CMC16-zaal

“Een dikke middelvinger naar crossmedia.” Het klonk als vloeken in de kerk, maar Slaven Mandic (van contentbureau Wayne Parker Kent) zei het echt op het Cross Media Congres 2016. Andere sprekers (zoals de topmannen Bert Habets van RTL en Peter de Mönnink van Sanoma) drukten zich diplomatieker uit, maar de strekking is duidelijk: media en marketing hebben nog veel stappen te zetten in crossmediaal denken en werken.

Net als in 2014 en 2015 was ik ook afgelopen week als liveblogger aanwezig op dit congres van de media-ondernemers Bas Vlugt en Peter Wybenga. (Yep, daar helemaal links op de foto van Henk-Jan.) Mijn verslag publiceerde ik in twee delen op MarketingTribune.nl, hier en hier.

Kijktip: deze totaal geïmproviseerde column van Ben van der Burg. Durf jezelf de vraag te stellen waarom je doet wat je doet (en zeg soms nee tegen dingen die je niet wilt doen). Voor mijzelf geldt dat ik livebloggen enorm graag doe. Dus: mocht je óók een scherp live-verslag van jouw congres of evenement willen, zoek dan niet verder!

Tags: , , ,

Leave a Reply