Mediaweek (47): Nog iets gemist in de vakantie?

MT-logo-01Net terug van vakantie meldde LinkedIn me deze week dat ik precies een jaar als freelance webredacteur actief ben voor het vakblad Marketing Tribune. Dat is mooi, want een langlopende klantrelatie is prettig voor elke zelfstandige freelancer. Zeker als je bedenkt dat ik met veel plezier voor MarketingTribune werk. Het enige minpunt is dat de website er uitgerekend deze week door een storing langdurig uit lag. Daardoor kon ik de trouwe lezers helaas een wat minder uitgebreide stroom medianieuws voorschotelen. Aangezien ik de voorgaande drie weken op vakantie was en jullie toen wat tijdlozere stukken kregen (voor)gepubliceerd, blik ik met mijn nieuwsoverzicht ditmaal niet één maar ruim twee weken terug. 

  1. FD neemt Energeia over (12 september)
  2. Blendle scoort 2.500 gebruikers via NU.nl (10 september)
  3. Concentra neemt Media Groep Limburg over (9 september)
  4. John Malone (Discovery) wil SBS kopen (9 september)
  5. Daling publieksbladen lijkt te stagneren (5 september)
  6. RTL Late Night verslaat Pauw, dat snel verder inzakt (3 september)
  7. Hoofdredacteur William Valkenburg verlaat Wereldomroep
  8. Peter de Mönnink gaat naast Sanoma ook SBS leiden (28 augustus)

Meer medianieuws? Check MarketingTribune.nl (hij doet het weer). Maar mijn blog blijven volgen, dat mag natuurlijk ook. Niet alleen voor het nieuws, maar ook voor de commentaren. Nu de vakantie voorbij is, ga ik er weer vol gas tegenaan.

Tags: , , , , ,

Leave a Reply