Mediaweek (13): Fab en J/M verkocht
Voor MarketingTribune.nl hou ik dagelijks het laatste medianieuws bij. Niet iedereen heeft de tijd om alles te lezen, dus vat ik de mediaweek hier altijd even kort samen. Week 3 was minder hectisch dan vorige week, maar toch gebeurde er weer meer dan genoeg.
- Weer twee tijdschriften verkocht: Fab en J/M.
- Na de VPRO krijgt ook VARA-BNN een miljoenenboete voor ‘ongecoördineerde’ online activiteiten.
- Ik interviewde de nieuwe BVA-voorzitter Frenkel Denie: ‘Met privacy moeten we niet angstig maar verantwoordelijk omgaan.’
- Bert Habets (RTL) werd Omroepman van het Jaar.
- Philips startte de campagne ‘Innovation and You’.
- Wij Nederland: WNL gaat ledengeld uitgeven aan goede doelen.
Voor meer medianieuws: www.marketingtribune.nl/media
Tags: Bert Habets, BNN, BVA, Fab, Frenkel Denie, J/M, MarketingTribune, medianieuws, mediaweek, Philips, RTL, VARA, WNL