Mediaweek (4): van NPO Plus tot Utopia

MT-BureausVoor MarketingTribune.nl hou ik dagelijks het laatste medianieuws bij. Aangezien niet iedereen de tijd heeft om alles te lezen, vat ik de mediaweek hier even kort samen. Dit zijn de zes meest spraakmakende berichten van week 46. 

  1. SBS kondigt vierde tv-zender aan (en Utopia)
  2. Reorganisaties bij Audax en WPG, vertrek topman FD
  3. Kamervragen over betaaldienst NPO Plus… en toen volgde NLziet
  4. Volkskrant lanceert ‘sneak preview app’
  5. Hema, AH en NOS Journaal meest onmisbare merken
  6. Uit eigen huis: MarketingTribune start platform Bureaus

Verder was er natuurlijk de groots gelanceerde rebranding van Philips. Meer marketing dan media, maar natuurlijk deden we een interview met Thomas Marzano, Head of Brand Design.

Voor meer medianieuws: www.marketingtribune.nl/media

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply