Mediaweek (2): Sanoma saneert, Hyves stopt
Voor de website van MarketingTribune hou ik dagelijks het medianieuws bij. Aangezien niet iedereen alles kan lezen, vat ik de mediaweek hier even voor je samen. Dit zijn de zes meest spraakmakende berichten van week 44.
- Reorganisatie Sanoma nóg extremer: 500 banen, 32 bladen weg
- TMG stopt met netwerk Hyves, Telegraaf op tabloid
- Derrick Neleman (By The Grape) wint prijs Beste Wijnwinkel
- STER: programma-onderbrekende reclame minder effectief
- Vrij Nederland en Groene onderzoeken losse verkoop artikelen
- Eric van Stade (ex-SBS) beoogt directeur AvroTros
Voor meer medianieuws: www.marketingtribune.nl/media
Tags: AvroTros, By The Grape, Eric van Stade, Hyves, MarketingTribune, medianieuws, mediaweek, reclame, Sanoma, Telegraaf, TMG, Vrij Nederland